Facebook Pixel

Aviseringsinformation

Information om din kommande leverans från Greatlife.se

Kan jag göra ändringar i min order?

Vi vill att du skall få din order så snabbt som möjligt. Mycket kort efter det att du lagt din order börjar vår lagerpersonal att packa dina varor för snabbast leverans. Därför har vi dessvärre inte möjlighet att ändra din order. Om du vill lägga till en vara i din beställning, var då vänlig och lägg en ny order. Du debiteras inte för frakt om du väljer att hämta ut din order på utlämningsställe.

Har du valt ett ombud?

DHL och PostNord kan ibland välja att leverera till ett annat ombud än det du valt. Det beror vanligtvis på att ombudet eller paketautomaten inte kan ta emot fler paket för tillfället. Fraktbolaget omdirigerar då ditt paket till närmaste ombudet i deras turlista. Dessvärre sker detta utan att de meddelar oss.

Köpt Flora eller MegaFlora – mjölksyrabakterier

Om du har köpt Flora eller MegaFlora, rekommenderar vi dig att hämta ut ditt paket direkt efter att du har aviserats. Vissa av bakteriestammarna i Flora och MegaFlora är nämligen känsliga för värme och produkterna ska därför förvaras torrt och kallt, det vill säga i kylskåp så snart du har fått hem dem. Flora och MegaFlora klarar dock själva transporten och 1–2 dagars förvaring i rumstemperatur utan några som helst problem. Om Flora eller MegaFlora ska lagras under lång tid rekommenderar vi att du förvarar dem i frysen. Vi förvarar dem i stora professionell frysar fram till dess att de skickas till dig från vårt lager.

Frågor eller funderingar?

Vi finns alltid tillgängliga för att besvara dina frågor. Du är välkommen att kontakta oss på info@greatlife.se eller skicka ett meddelande här.

Greatlife.se är certifierad Trygg E-Handel
    • Fri frakt, skickas omgående
    • Välj levernas med DHL, Instabox, BEST eller PostNord